Marharyta Novoseletska

Bakalářská práce

Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.

Implementation of customer relationship management methodology at Velká Pecka s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma „Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti "VELKÁ PECKA s.r.o." se zabývá metodikou řízení vztahů se zákazníky. Je věnována aktivitám v rámci této metodiky a sleduje, jak společnosti mohou vybudovat dlouhodobé a prospěšné vztahy se svými zákazníky. V teoretické části jsou popsány aktivity, jejichž cílem je identifikace, získání a udržení zákazníků …více
Abstract:
This bachelor thesis the topic of which is "Implementation of customer relationship management methodology in the company "VELKÁ PECKA s.r.o." It is dedicated to the methodology of customer relationship management, activities under this methodology, and how businesses can build long-term and beneficial relationships with their customers. The theoretical part describes the activities targeted at gaining …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Petr Kopáček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní