Komunikační strategie portálu cestujlevne.com – Bc. Zuzana Šimková
Bc. Zuzana Šimková
Diplomová práce
Komunikační strategie portálu cestujlevne.com
The Communication Strategy of the Website cestujlevne.com
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na návrh nové komunikační strategie portálu cestujlevne.com. Návrhu předchází teorie dané problematiky, kterou tvoří důležitá témata z oblasti spojené s cestovním ruchem, cílovými skupinami, analýzou konkurence, komunikační strategií a digitálním marketingem. Na základě rešerše literatury je stanovena metodika a výzkum práce, který rozebírá zvolenou metodu volby konkurence …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on a draft of the new communication strategy for cestujlevne.com portal. The draft is preceded by the theory of the given issue, which are important topics from the field related to tourism, target groups, competition analysis, communication strategies and digital marketing. Based on a literature research, a methodology of research is defined. It analyses the chosen method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šimková, Zuzana. Komunikační strategie portálu cestujlevne.com. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie značky
Aneta Měsíčková -
Komunikační strategie vybrané firmy/instituce
Matyáš Vlk -
Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu
Tereza Gajdová -
Komunikační strategie prezidenta Miloše Zemana během jeho prezidentského období: Diskurzivní a rétorická analýza vybraných projevů
Michaela Vaisová -
Návrh komunikační strategie kosmetické provozovny
Miroslava Staňková -
Komunikační strategie výrobce přírodních svíček
Noemi Dvořáčková -
Komunikační strategie tiskových mluvčích v krizových situacích
Kristýna Maršovská