Bc. Zuzana Šimková

Master's thesis

Komunikační strategie portálu cestujlevne.com

The Communication Strategy of the Website cestujlevne.com
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na návrh nové komunikační strategie portálu cestujlevne.com. Návrhu předchází teorie dané problematiky, kterou tvoří důležitá témata z oblasti spojené s cestovním ruchem, cílovými skupinami, analýzou konkurence, komunikační strategií a digitálním marketingem. Na základě rešerše literatury je stanovena metodika a výzkum práce, který rozebírá zvolenou metodu volby konkurence …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on a draft of the new communication strategy for cestujlevne.com portal. The draft is preceded by the theory of the given issue, which are important topics from the field related to tourism, target groups, competition analysis, communication strategies and digital marketing. Based on a literature research, a methodology of research is defined. It analyses the chosen method …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šimková, Zuzana. Komunikační strategie portálu cestujlevne.com. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications