Hodnocení efektivity vyučovacích metod ve výuce přírodopisu a biologie – Nikol PORUBOVÁ
Nikol PORUBOVÁ
Diplomová práce
Hodnocení efektivity vyučovacích metod ve výuce přírodopisu a biologie
.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá hodnocením efektivity vyučovacích metod ve výuce přírodopisu a biologie. Konkrétně se zaměřuje na praktické testování transmisivních a konstruktivistických výukových metod využitých v hodinách přírodopisu (biologii) na téma smyslová soustava člověka ve vybraných ročnících na základních školách a gymnáziu. Samotné testování zjišťuje míru efektivity daných vyučovacích metod …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the evaluation of the effectiveness of teaching methods in the biology lessons. The paper is focused on practical testing of transmissive and constructivist teaching methods in selected classes at elementary and grammar schools. The theme of the lessons was human sensory system. The testing itself dedicates to the degree of effectiveness of the given teaching methods and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2020
- Vedoucí: Mgr. Michaela Drozdová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PORUBOVÁ, Nikol. Hodnocení efektivity vyučovacích metod ve výuce přírodopisu a biologie. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Biologie / Učitelství biologie pro 2. stupeň základních škol a střední školy -Učitelství Anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Užití metody CLIL pro zpracování vybraných témat z fyziologie člověka na 2. stupni základní školy
Denisa NOVOTNÁ -
Učební styly budoucích učitelů biologie a přírodovědců
Michaela MALEČKOVÁ -
Inovativní metody ve výuce biologie s využitím tabletu.
Ondřej SOKOLA -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Hodnocení ve výuce přírodopisu a biologie na Táborsku
Magdaléna CIHLÁŘOVÁ -
Způsoby evaluace ve výuce přírodopisu a biologie na Prachaticku
Lucie MIESBAUEROVÁ -
Analýza nákladů na kvalitu v podniku Pamet, spol. s r.o.
Lucie Pleváková -
Finanční analýza společnosti Pamet, s.r.o.
Alena NOVOTNÁ