Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ – Mgr. Ludmila Sáblíková
Mgr. Ludmila Sáblíková
Diplomová práce
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Diagnostics of Learning Styles of Primary School Pupils
Anotace:
Téma této diplomové práce je „Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ“. Zaměřuje se na pedagogickou diagnostiku stylů učení vybraných žáků pomocí nejčastěji využívaných diagnostických metod a také vlivu učitele na tyto žákovské styly učení. Účelem této práce je přiblížit pedagogickou diagnostiku stylů učení učitelům a tímto je pobídnout, aby se snažili ulehčit žákům učení tím, že jejich styly učení …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is “Diagnostics of Learning Styles of Primary School Pupils“. It focuses on the pedagogical diagnostics of learning styles of selected pupils with using the most common diagnostic methods and the influence of their teacher on these pupils´ learning styles. The purpose of this work is to bring pedagogical diagnostics of learning styles closer to teachers and thus encourage …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d5bsd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Táňa Fikarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Waldorf Teacher and his/her Influence on Development of Learner's English Speaking and Listening Competences
Lenka Cetkovská -
Czech teachers of English and the influence of systematic pronunciation teaching on their pupils
Nikola Zrzavá -
Pronunciation of non-existent or different phonemes of Czech teachers teaching English at primary school and their influence on pupils pronunciation
Dominika Kopecká -
Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles
Jaroslava Jansová -
Styly učení žáků na 2. stupni ZŠ a na nižším stupni gymnázií
Jaroslava Vitoulová -
Tvorba elektronických výukových materiálů dle zásad RVP na gymnáziích s ohledem na stylu učení žáků
Zuzana GAVENČIAKOVÁ -
Styly učení u žáků se sluchovým postižením na sekundárním stupni vzdělávání
Barbora HRDOVÁ KOLÍBALOVÁ -
Styly učení žáků na druhém stupni
Petra Čepelková