Železniční doprava v 50. a 60. letech 20. století v Československu a její komparace s dopravou silniční – Jakub Urbánek
Jakub Urbánek
Diplomová práce
Železniční doprava v 50. a 60. letech 20. století v Československu a její komparace s dopravou silniční
The railway transport in the 50's and 60's of the 20th century in Czechoslovakia and the comparison with the road transport
Anotace:
Cílem této práce je nastínit historický vývoj železnice a železniční dopravy na našem území, zdůraznit nezbytnost železniční dopravy v poválečné obnově a poukázat na nežádoucí účinky státních zásahů a zestátnění železnic. V úvodní části jsou popsány počátky železniční dopravy na našem území a je zdůrazněna důležitost jednotlivých železničních tratí z hlediska jejich využití po druhé světové válce a …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to draw out historical progress of the railway and railway transport in our land, to emphasize the necessity of railway transport in post-war renewal and to point out undesirable effects of state intervention and nationalization of railways. In the opening part are described the beginnings of railway transport in our land and is emphasized importance of particular railway …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15551
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedoucí: Ivan Jakubec
- Oponent: Radek Soběhart
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15551
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Nový stát, nová železnice. Proměna československé železniční dopravy v počátcích první republiky.
Daniel Kovář -
Nový stát, nová železnice. Proměna československé železniční dopravy v počátcích první republiky.
Daniel Kovář -
Komparace procesu zestátnění Hradu Ledeč nad Sázavou a Zámku Světlá nad Sázavou
Zuzana Doležalová -
Financial implications of the railway reform in Germany for its operators and trends for further development
Wolfgang Kloppenburg -
The Impact of Daxi High-Speed Railway on Shanxi’s Economic Development
Fang Xue -
Stabilization of Cut Slope on the Reconstructed Railway Line Near Česká Třebová
Johan Rene Rueda Casas -
Investigations of the crack origin in the parts of railway turnouts
Kübra Hatice Aksu -
Geotechnical Assessment of the Sliding Area on the Vsetín-Velké Karlovice's Railway Line, at 3,900 km and Design of Stabilization Measures
Ranj Saeed