Bc. Marie Sluková
Bachelor's thesis
Komunikace v obtížných situacích
Communication in complicated Situations
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací v obtížných situacích. V teoretické části je analyzován pojem komunikace, dále negativní a problémový dialog. Navazují základy úspěšné komunikace ve stresu, které jsou doplněny neverbální komunikací a s doporučením, jak odrazit neférové útoky v komunikaci. V následující části jsou techniky pohotových reakcí doplněné reálnými příklady pro použití v praxi. V …moreAbstract:
This thesis is focused on communication in difficult situations. The theoretical part analyzes concept of communication, as well as negative and problematic dialogue. Follows the basics of successful communication under stress, which are accompanied by non-verbal communication as a recommendation to fend off unfair attacks in communication. In the following part of this thesis are the techniques raise …moreKeywords
Komunikace v psychologii funkce komunikace neférové útoky pohotové reakce klid a stresový management vznik nedorozumění komunikace s klientem. Communication in psychology functions of communication unfair attacks prompt reaction tranquility and stress management misunderstanding communication with client
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d9vgh/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Luděk Vajner
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Způsob komunikace a zvládání kontaktu s klientem s demencí s agresivním způsobem chování
Karolina Nespěšná -
Komunikace s klienty nízkoprahových zařizení jako zdroj sebereflexe studenta s postižením v oboru pomáhajících profesí
Magdaléna Popovičová -
Komunikace s klienty s Alzheimerovou chorobou z pohledu sociálních pracovníků
Radka VÁGNEROVÁ -
Veřejná správa a možnosti komunikace s klienty na příkladu městského úřadu Budišov nad Budišovkou
Marcela Prusková -
Komunikace jako základní nástroj sociálního pracovníka při práci s lidmi s duševním onemocněním
Veronika ČEŠLOVÁ -
Specifika komunikace s dětským klientem s mentálním postižením v sociální práci
Klára FILIPI -
Strategie komunikace s klientem ze sociálně znevýhodněného prostředí v NZDM v Mohelnici a Zábřehu
Jan FALOUT -
Komunikace s klientem se sluchovým postižením při poskytování sociálních služeb
Kristýna TOUTOVÁ