Komunikace v obtížných situacích – Bc. Marie Sluková
Bc. Marie Sluková
Bakalářská práce
Komunikace v obtížných situacích
Communication in complicated Situations
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací v obtížných situacích. V teoretické části je analyzován pojem komunikace, dále negativní a problémový dialog. Navazují základy úspěšné komunikace ve stresu, které jsou doplněny neverbální komunikací a s doporučením, jak odrazit neférové útoky v komunikaci. V následující části jsou techniky pohotových reakcí doplněné reálnými příklady pro použití v praxi. V …víceAbstract:
This thesis is focused on communication in difficult situations. The theoretical part analyzes concept of communication, as well as negative and problematic dialogue. Follows the basics of successful communication under stress, which are accompanied by non-verbal communication as a recommendation to fend off unfair attacks in communication. In the following part of this thesis are the techniques raise …víceKlíčová slova
Komunikace v psychologii funkce komunikace neférové útoky pohotové reakce klid a stresový management vznik nedorozumění komunikace s klientem. Communication in psychology functions of communication unfair attacks prompt reaction tranquility and stress management misunderstanding communication with client
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d9vgh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Způsob komunikace a zvládání kontaktu s klientem s demencí s agresivním způsobem chování
Karolina Nespěšná -
Komunikace s klienty nízkoprahových zařizení jako zdroj sebereflexe studenta s postižením v oboru pomáhajících profesí
Magdaléna Popovičová -
Komunikace s klienty s Alzheimerovou chorobou z pohledu sociálních pracovníků
Radka VÁGNEROVÁ -
Veřejná správa a možnosti komunikace s klienty na příkladu městského úřadu Budišov nad Budišovkou
Marcela Prusková -
Komunikace jako základní nástroj sociálního pracovníka při práci s lidmi s duševním onemocněním
Veronika ČEŠLOVÁ -
Specifika komunikace s dětským klientem s mentálním postižením v sociální práci
Klára FILIPI -
Strategie komunikace s klientem ze sociálně znevýhodněného prostředí v NZDM v Mohelnici a Zábřehu
Jan FALOUT -
Komunikace s klientem se sluchovým postižením při poskytování sociálních služeb
Kristýna TOUTOVÁ