Jan Hudeček

Diplomová práce

Návrh metodiky pro využití prvků gamifikace v interaktivní reklamě

Proposal of methodology for using elements of gamification in interactive advertisement
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím gamifikace v reklamním průmyslu. Cílem práce je prozkoumat teorii obou oblastí ve vzájemné souvislosti, najít příklady úspěšných projektů v této oblasti a na základě těchto poznatků sestavit návrh metodiky. Za tímto účelem je v práci provedena rešerše zdrojů, následovaná analýzou nalezených projektů. Metodika je vytvořena syntézou nalezených informací. Hlavním přínosem …více
Abstract:
This work is handling using gamification in advertising industry. The goal of this work is to explore theory of both areas in context of each other, to find examples of succesfull pro-jects in this area and to assemble a metodology based on these findings. Fro this purpose is performed a literature search, followed by analysis of found projects. The metodology is created by synthesis of found information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2018
  • Vedoucí: Oleg Svatoš
  • Oponent: Martin Potančok

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71862

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Kognitivní informatika