Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku – Bc. Nikita Bubnov
Bc. Nikita Bubnov
Bakalářská práce
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Direct marketing as a communication technique in kazakhstan company
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnovana problematice využití přistupů přímého marketingu v Kazachstánu. Součástí práce je analýza projektu poradenské společnosti IGM v oblasti nemovitosti. Práce hodnotí a učinnost telemarketingu v ramci zkoumaného projektu. V teoretické částí práce jsou uvedené a analyzované teoretické poznátky z oblastí marketingu, marketingového a komunikačního mixu, přímého marketingu …víceAnotace:
pomoci českým podnikatelům determinovat úspěšnou marketingovou strategií. Navíc aktuální spolupráce mezi ČR a Kazachstánem probíhá v rovině obchodování na průmyslovém (B2B) trhu, kde přímý marketing je v podstatě hlavním komunikačním nástrojem. Teoretická část práce bude založena na analýze odborné literatury předních českých a zahraničních autorů. V praktické části použijí hlavně vlastní zkušeností …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to experience of using direct marketing in Kazakhstan. On example of sucessfully finished project of IGM Company this work will analyze advantages and effectivity of using telemarketing technics as part of market research project. In first part of the thesis is summarized information and theoretical basis related with marketing marketing and communication mix and place …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gav8e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva