Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku – Bc. Nikita Bubnov
Bc. Nikita Bubnov
Bachelor's thesis
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Direct marketing as a communication technique in kazakhstan company
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnovana problematice využití přistupů přímého marketingu v Kazachstánu. Součástí práce je analýza projektu poradenské společnosti IGM v oblasti nemovitosti. Práce hodnotí a učinnost telemarketingu v ramci zkoumaného projektu. V teoretické částí práce jsou uvedené a analyzované teoretické poznátky z oblastí marketingu, marketingového a komunikačního mixu, přímého marketingu …moreAbstract:
pomoci českým podnikatelům determinovat úspěšnou marketingovou strategií. Navíc aktuální spolupráce mezi ČR a Kazachstánem probíhá v rovině obchodování na průmyslovém (B2B) trhu, kde přímý marketing je v podstatě hlavním komunikačním nástrojem. Teoretická část práce bude založena na analýze odborné literatury předních českých a zahraničních autorů. V praktické části použijí hlavně vlastní zkušeností …moreAbstract:
This bachelor thesis is devoted to experience of using direct marketing in Kazakhstan. On example of sucessfully finished project of IGM Company this work will analyze advantages and effectivity of using telemarketing technics as part of market research project. In first part of the thesis is summarized information and theoretical basis related with marketing marketing and communication mix and place …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gav8e/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva