Psychologické aspekty nákupního rozhodování zákazníka – Lucie Čarnecká
Lucie Čarnecká
Bakalářská práce
Psychologické aspekty nákupního rozhodování zákazníka
Psychological Aspects of Customer Purchase Decisions
Anotace:
Práce se zabývá faktory, kterými jsou zákazníci ovlivněni při nakupování. Popisuje reakce mozku na různé podněty, jak působí na smysly člověka a jejich chování na prodejně. Teoretická část práce zkoumala psychologické aspekty, které se používají v prodejnách hypermarketu k ovlivnění zákazníků. Praktická část zahrnovala kombinovanou formu výzkumu: kvantitativní část je tvořena dotazníkem a kvalitativní …víceAbstract:
This bachelor thesis is studying factors which are affecting customer behaviour while shopping. The first part of the bachelor thesis deals with customers and their characteristics. Factors which have an influence on their behaviour and the reasons of their final decision. Describes some methods of neuromarketing that can find out which part of human brain is active in each situation. Second part describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Barbora Pánková, MBA
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management se zaměřením na psychologii
Práce na příbuzné téma
-
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
Customer journey mladých designérů v rámci soutěží
Kateřina Oppeltová -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer