Bc. Hana Kučerová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové angentury 4P&P
Analysis of Marketing Agency 4P&P
Abstract:
Tématem bakalářská práce je analýza marketingové agentury 4P&P spol. s.r.o. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů marketingu. Dále se zabývá teorií projektového managementu, zejména jeho jednotlivými částmi. V praktické části práce je představena marketingová agentura 4P&P spol. s. r. o společně s činnosti projektové managementu …moreAbstract:
The topic of bachelor thesis is an analysis of marketing agency 4P&P. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on defining the basic concepts of marketing. It also deals with the theory of project management, particularly its individual parts. In the practical part, the marketing agency 4P&P is characterised, together with the activities of project management …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kučerová, Hana. Analýza marketingové angentury 4P&P. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jan Husička -
Analýza a optimalizace procesů projektového řízení v marketingové agentuře
Eva Kopečná -
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie
Kateřina Strýčková -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci
Lukáš Nosek -
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s
Zdeňka Křivánková -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko