Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře – Bc. Alan Schneider
Bc. Alan Schneider
Master's thesis
Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře
Perception of the Titular Sponsor's Brand by Sports Fans of the Opponent
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky titulárního sponzora sportovními fa-noušky soupeře, zda jméno tohoto sponzora registrují, zda jsou schopni vybudovat si ke značce negativní vztah, který se promítne do jejich nákupního chování vůči značce. Teore-tická část vysvětluje funkce sponzoringu, definuje pojmy značka, logo, sponzoring, titulární sponzor, popisuje marketing ve sportu, sportovní …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the perception of titular sponsor brand by sports fans of the opponent team. Whether the name of this sponsor is registered, whether they are able to build a negative relationship to the brand which will be reflected in their brand behavior. The theoretical part explains the functions of sponsorship, defines the concepts of brand, logo, sponsorship, titular sponsor, describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHNEIDER, Alan. \textit{Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/zuq6gc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Schneider, Alan. Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum názorů veřejnosti na pořádání vybraných sportovních akcí v ČR
Jan Doležal -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Marketingový výzkum školy bruslení
Jana Vacková -
Marketingový výzkum pro veřejné sportovní centrum CDU
Viktor Víta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Michaela Vejsadová -
Marketingový výzkum sportovních zařízení v Rakovníku
Michaela Ublová -
Marketingový výzkum ve sportovním zařízení
Marcela Mandíková -
Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno
Michal Maroši