Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře – Bc. Alan Schneider
Bc. Alan Schneider
Master's thesis
Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře
Perception of the Titular Sponsor's Brand by Sports Fans of the Opponent
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky titulárního sponzora sportovními fa-noušky soupeře, zda jméno tohoto sponzora registrují, zda jsou schopni vybudovat si ke značce negativní vztah, který se promítne do jejich nákupního chování vůči značce. Teore-tická část vysvětluje funkce sponzoringu, definuje pojmy značka, logo, sponzoring, titulární sponzor, popisuje marketing ve sportu, sportovní …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the perception of titular sponsor brand by sports fans of the opponent team. Whether the name of this sponsor is registered, whether they are able to build a negative relationship to the brand which will be reflected in their brand behavior. The theoretical part explains the functions of sponsorship, defines the concepts of brand, logo, sponsorship, titular sponsor, describes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Schneider, Alan. Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum názorů veřejnosti na pořádání vybraných sportovních akcí v ČR
Jan Doležal -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Marketingový výzkum školy bruslení
Jana Vacková -
Marketingový výzkum pro veřejné sportovní centrum CDU
Viktor Víta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Michaela Vejsadová -
Marketingový výzkum sportovních zařízení v Rakovníku
Michaela Ublová -
Marketingový výzkum ve sportovním zařízení
Marcela Mandíková -
Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno
Michal Maroši