Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy – Ing. Lenka Schettlová
Ing. Lenka Schettlová
Bachelor's thesis
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
A detail brand function in marketing communication of a business firm
Anotácia:
Abstrakt Dříve v maloobchodním řetězci dominovaly značky od výrobců, ale v poslední době můžeme stále více nalézt supermarkety či obchodní domy se svými privátními značkami. Proto se ve své teoretické části zabývám značkami obecně, jejich hodnotám, image a identitě. Poté se snažím nastínit význam privátních značek, jejich historii a hrozby, ale také situaci v České republice a komunikaci v maloobchodě …viacAbstract:
Abstract Inside the retail chain the producer brands were predominant some time ago, but nowadays there are more and more supermarket or department stores having their private brands. That is why in the theoretical part of my work I judge the brande, their values, images and identities. Then I try to show the significance of the private brands, their history and dangerous effects, but also the situation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sh57x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Martina Sedláková
- Oponent: Ing. Renata Reichlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky a aplikace online marketingu
Michaela Potměšilová -
Fenomén privátní značky a nástroje jeho marketingové podpory
Václav Bartoš -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Kateřina Forgáčová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Vlasta Šetelová -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace obchodního centra
Jana Podoubská -
Marketingová strategie doplňkového sortimentu obchodu s obuví
Lenka RYKROVÁ -
The dilemma of sustainability and price: Young consumers' reasonings regarding Food packaging
Filip Laboutka -
Experimentální výzkum vlivu estetiky obalu, ceny a známosti značky kolových nápojů na spotřebitelské rozhodování
Simona Bažantová