Analýza zákaznického chování při nákupu oděvů na internetu u vybraných věkových skupin – Kristýna Šilcová
Kristýna Šilcová
Bachelor's thesis
Analýza zákaznického chování při nákupu oděvů na internetu u vybraných věkových skupin
Analysis of Consumer Behaviour when Buying Clothes on The Internet for Selected Age Groups
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza zákaznického chování při nákupu oděvů online u vybraných věkových skupin. Marketingový výzkum byl uskutečněn prostřednictvím dotazníkového šetření. Výstupem práce je analýza a vyhodnocení získaných dat týkající se současného nákupního chování. Porovnání rozdílných návyků chování proběhlo u dvou věkových skupin 15-25 let a 26 a více let. Závěrečné návrhy a doporučení …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the analysis of consumer behavior of selected age groups when buying clothes online. Marketing research was conducted through a questionnaire survey. The output of the work is the analysis and evaluation of the obtained data regarding the current shopping behavior. The comparison of different behavioral habits took place in two age groups of 15-25 years and 26 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠILCOVÁ, Kristýna. \textit{Analýza zákaznického chování při nákupu oděvů na internetu u vybraných věkových skupin}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/zvekmb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šilcová, Kristýna. Analýza zákaznického chování při nákupu oděvů na internetu u vybraných věkových skupin. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Jakub Kodýdek -
Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod
Martin Gregar -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový hazard u vysokoškolských studentů
Jakub Štěpánek -
Internetový marketing ve vybraném podniku
Jan KOVÁŘ -
Návrh komunikační strategie pro internetový obchod HighBaron.cz
Michal Vašíček -
Nákupní chování obyvatel vybrané obce
Roman Lipka