Mgr. Barbora Kašlíková

Diplomová práce

Role školního speciálního pedagoga při intervenci žáků se specifickými poruchami učení

Role of school special needs educator at the intervention of pupils with specific learning disabilities
Anotace:
Problematika specifických poruch učení se stále více rozšiřuje, žáků s těmito poruchami přibývá. V současné době snad nenajdeme jedinou základní školu, na které by se takoví žáci nevzdělávali. Avšak aby bylo vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení úspěšné, musí se na základních školách vytvořit takové podmínky, které budou odpovídat jejich možnostem a potřebám. Jednou z takovýchto podmínek …více
Abstract:
The issue of specific learning disabilities is still amplifying, it means the amount of pupils who are facing this disorder is increasing. Currently we can't find any grammar school where these pupils are not attending. We have to establish such a requirements at grammar school which will fit to their needs and possibilities for more successful education of specific learning disabilities students. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta