Role školního speciálního pedagoga při intervenci žáků se specifickými poruchami učení – Mgr. Barbora Kašlíková
Mgr. Barbora Kašlíková
Master's thesis
Role školního speciálního pedagoga při intervenci žáků se specifickými poruchami učení
Role of school special needs educator at the intervention of pupils with specific learning disabilities
Abstract:
Problematika specifických poruch učení se stále více rozšiřuje, žáků s těmito poruchami přibývá. V současné době snad nenajdeme jedinou základní školu, na které by se takoví žáci nevzdělávali. Avšak aby bylo vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení úspěšné, musí se na základních školách vytvořit takové podmínky, které budou odpovídat jejich možnostem a potřebám. Jednou z takovýchto podmínek …moreAbstract:
The issue of specific learning disabilities is still amplifying, it means the amount of pupils who are facing this disorder is increasing. Currently we can't find any grammar school where these pupils are not attending. We have to establish such a requirements at grammar school which will fit to their needs and possibilities for more successful education of specific learning disabilities students. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/x6okx/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2016
- Supervisor: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAŠLÍKOVÁ, Barbora. \textit{Role školního speciálního pedagoga při intervenci žáků se specifickými poruchami učení}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/zvfal7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách se zaměřením na tělesná postižení
Jiří Plaček -
Vzdělávání žáků se speciálními potřebami na SŠ se zaměřením na diabetes mellitus
Lucie Navrátilová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na sluchová postižení
Veronika Pfeiferová