Bc. Stanislav Lang
Master's thesis
Marketingový výzkum
Marketing research
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingový výzkum“ je vypracování marketingového výzkumu pro podnik Café Na kole. První část práce se zaměřuje na teoretické základy marketingového výzkumu jako procesu, přičemž text týkající se problematiky sběru dat obsahuje i jednotlivé metody a techniky. V druhé části práce je představen podnik Café Na kole, jsou stanoveny výzkumné otázky a postup k jejich řešení. Na …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Marketing research” is to draw up a marketing research for “Café Na kole”. The first part of this work is focused on theoretical basis of marketing research as a process including methods and techniques needed for its implementation. In the second part the enterprise “Café Na kole” is introduced and also research questions and their solving process are described. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/alcw6/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Cenová citlivost - realizace výzkumu pro zvolený produkt
Tereza KOLINGEROVÁ -
Zhodnocení cenové strategie ve výrobním podniku
Jakub Demel -
Analýza připravenosti pracovníků na řešení mimořádných situací a poskytování psychosociální první pomoci osobám se zdravotním postižením v rezidenčních službách
Bianka HUDCOVÁ -
Analýza spotřebitelského chování při organizování svatby
Tereza Husová -
Analýza trhu počítačových her v České republice
Dan Pětvaldský -
Analýza nákupního prostředí hobby marketu
Lucie Maděryčová -
Analýza postojové věrnosti na trhu kolových nápojů
Vendula Compelová -
Analýza nákupního chování zákazníků na trhu dovolených
Karolína Šrámková