Bc. Stanislav Lang

Master's thesis

Marketingový výzkum

Marketing research
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingový výzkum“ je vypracování marketingového výzkumu pro podnik Café Na kole. První část práce se zaměřuje na teoretické základy marketingového výzkumu jako procesu, přičemž text týkající se problematiky sběru dat obsahuje i jednotlivé metody a techniky. V druhé části práce je představen podnik Café Na kole, jsou stanoveny výzkumné otázky a postup k jejich řešení. Na …more
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Marketing research” is to draw up a marketing research for “Café Na kole”. The first part of this work is focused on theoretical basis of marketing research as a process including methods and techniques needed for its implementation. In the second part the enterprise “Café Na kole” is introduced and also research questions and their solving process are described. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta