Bc. Stanislav Lang
Master's thesis
Marketingový výzkum
Marketing research
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Marketingový výzkum“ je vypracování marketingového výzkumu pro podnik Café Na kole. První část práce se zaměřuje na teoretické základy marketingového výzkumu jako procesu, přičemž text týkající se problematiky sběru dat obsahuje i jednotlivé metody a techniky. V druhé části práce je představen podnik Café Na kole, jsou stanoveny výzkumné otázky a postup k jejich řešení. Na …viacAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Marketing research” is to draw up a marketing research for “Café Na kole”. The first part of this work is focused on theoretical basis of marketing research as a process including methods and techniques needed for its implementation. In the second part the enterprise “Café Na kole” is introduced and also research questions and their solving process are described. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/alcw6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Cenová citlivost - realizace výzkumu pro zvolený produkt
Tereza KOLINGEROVÁ -
Zhodnocení cenové strategie ve výrobním podniku
Jakub Demel -
Analýza připravenosti pracovníků na řešení mimořádných situací a poskytování psychosociální první pomoci osobám se zdravotním postižením v rezidenčních službách
Bianka HUDCOVÁ -
Analýza spotřebitelského chování při organizování svatby
Tereza Husová -
Analýza trhu počítačových her v České republice
Dan Pětvaldský -
Analýza nákupního prostředí hobby marketu
Lucie Maděryčová -
Analýza postojové věrnosti na trhu kolových nápojů
Vendula Compelová -
Analýza nákupního chování zákazníků na trhu dovolených
Karolína Šrámková