Projekt marketingové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Dvořák autoservis – Bc. Lukáš Rybnikář
Bc. Lukáš Rybnikář
Master's thesis
Projekt marketingové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Dvořák autoservis
The Project of Marketing Strategy to Increase the Competitiveness in Company Dvořák Autoservis
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření nové marketingové strategie firmy Dvořák autoservis. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se věnuje strategickému marketingu, situačním analýzám, sběru a vyhodnocení dat a marketingovému mixu služeb. Analytická část se zabývá představením firmy Dvořák autoservis, současnou úrovní marketingového mixu služeb, definováním konkurence a analyzováním …moreAbstract:
The aim of this master´s thesis is to create a new marketing strategy for company Dvořák autoservis. The master´s thesis is divided into three parts. The teoretical part focuses on strategic marketing, situational analysis, data collection and analysis and marketing mix of services. The analytical part deals with the introduction of the company Dvořák autoservis, the current level of marketing mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RYBNIKÁŘ, Lukáš. \textit{Projekt marketingové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Dvořák autoservis}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/zvj46l/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rybnikář, Lukáš. Projekt marketingové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Dvořák autoservis. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík