Iveta Koloušková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu

Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo zpracovat a zanalyzovat využívané marketingové komunikace v šesti vybraných knihkupectvích – knihkupectví Knihy Dobrovský, s. r. o., NEOLUXOR, s. r. o., Kosmas, s. r. o., Martinus, s. r. o. Kanzelsberger, a. s. a Levné knihy a. s., a na základě provedených analýz vypracovat návrh na zkvalitnění doposud využívané marketingové komunikace v daném odvětví. Na základě literární …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to process and analyze the used marketing communication in six selected bookstores – Knihy Dobrovský, s. r. o., NEOLUXOR, s. r. o., Kosmas, s. r. o., Martinus, s. r. o. Kanzelsberger, a. s. and Levné knihy a. s., and on the basis of the analyses to develop a proposal for improving the used marketing communication in the industry. On the basis of the literature search …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2023
  • Supervisor: Mgr. Michal Konečný
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics