Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž – Bc. Katarína Krátka
Bc. Katarína Krátka
Bakalářská práce
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
The Marketing and Communications Mix of National Gallery in Prague and State Hermitage Museum
Anotace:
Bakalářská práce „Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž (Государственный Эрмитаж)“ se zabývá jednotlivými prvky marketingového a komunikačního mixu mezi Národní galerii Praha a Státním muzeem Ermitáž. V teoretické části se práce dotýká historie galerií ve světě, v naší zemi a v Ruské federaci. Dále vysvětluje problematiku marketingu a marketingové komunikace …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on individual elements of marketing and marketing communications mix of National Gallery Prague and The State Hermitage Museum. Theoretical part deals with history of galleries in the world, our country as well as in Russia. Next it explains issues of marketing and marketing communications mix in the field of museums and galleries. Practical part presents the national …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xjuxd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2020
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Libuše Klangová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Bumbálková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Současná transformace Národní galerie Praha do on-line modu
Filip Souš -
Mediální obraz Národní galerie Praha od roku 2014 do současnosti
Michaela Figalová -
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
Barbora Doubková -
Grand Opening jako součást PR aktivit Národní galerie Praha
Anna Stránská -
Marketingové strategie Národní galerie v Praze a Puškinova muzea v Moskvě
Veronika Lobanova -
Porovnání strategie marketingové komunikace na sociálních sítích Národní galerie v Praze s vybranými benchmarky
Anna Khudyakova -
Analýza mediálních výstupů Galerie Rudolfinum a Národní galerie v Praze na příkladu dvou výstavních projektů
Anna Roubíčková -
Srovnání Národní galerie v Praze s Oblastní galerií v Liberci v 50. a 60. letech 20. století
Kateřina FUCSIKOVÁ