Bc. Žaneta Zemanová

Master's thesis

Marketingová strategie pro inovovaný výrobek

Marketing strategy for innovated product
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zhodnocení a návrh na zlepšení marketingové strategie pro mražený jogurt. Teoretická část se zabývá výkladem a determinací pojmů souvisejících s danou problematikou zejména v oblasti marketingu a knižní rešerší ke zvolenému tématu. Praktická část se zabývá charakteristikou produktu i společnosti, posouzením jednotlivých i stávajících položek marketingového mixu a návrhem jejich …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate and improved marketing strategy for frozen yogurt. The theoretical part deals with the interpretation and determination of terms associated with the issue especially in marketing and literary background research on a selected topic. The practical part deals with the characteristics of the product and the company, the assessment of individual items and existing marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting