Marketingová strategie pro inovovaný výrobek – Bc. Žaneta Zemanová
Bc. Žaneta Zemanová
Master's thesis
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Marketing strategy for innovated product
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zhodnocení a návrh na zlepšení marketingové strategie pro mražený jogurt. Teoretická část se zabývá výkladem a determinací pojmů souvisejících s danou problematikou zejména v oblasti marketingu a knižní rešerší ke zvolenému tématu. Praktická část se zabývá charakteristikou produktu i společnosti, posouzením jednotlivých i stávajících položek marketingového mixu a návrhem jejich …viacAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate and improved marketing strategy for frozen yogurt. The theoretical part deals with the interpretation and determination of terms associated with the issue especially in marketing and literary background research on a selected topic. The practical part deals with the characteristics of the product and the company, the assessment of individual items and existing marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/skbua/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz