Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti – Bc. Zdeněk Polášek
Bc. Zdeněk Polášek
Bakalářská práce
Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti
Cooperation among companies as means of raising competitiveness
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti“, je zhodnocení celkové spolupráce mezi konkurenčními podniky. Nejprve budou představeny použité analýzy, které pak budou uplatněny v praxi na konkrétní podnik a jeho další rozvoj. V první části se budeme zaměřovat na teoretickou část. Je Zaměřena na organizace v tržním prostředí a jejich uspořádání …víceAbstract:
This bachelor thesis entitled "Cooperation among companies as a means of boosting their competitiveness" is aimed to appraise overall cooperation among competing enterprises. The thesis first presents performed analyses which will be applied in practice to a particular company and its further development. The first part includes the theoretical part dealing with organizations operating in the market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aqxsf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Ivan Hálek, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Smutný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Využití porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Využití Porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Šárka Radová