Jazyk učitele v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ – Bc. Michaela MOUDRÁ
Bc. Michaela MOUDRÁ
Master's thesis
Jazyk učitele v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Teacher Talk in English Lessons in Primary School
Anotácia:
Tato práce se zabývá mírou užití anglicky mluveného projevu v hodinách anglického jazyka. Snaží se zjistit, zda má vyšší míra užití angličtiny pozitivní vliv na výsledky a dovednosti žáků v anglickém jazyce.Abstract:
This diploma thesis deals with the amount of the teacher´s spoken English during English lessons. It seeks to determine whether a higher amount of English use has a positive effect on pupil´s achievements and skills in English.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Michaela Trnová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOUDRÁ, Michaela. Jazyk učitele v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ -
Použití cílového a/nebo mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka na základních školách
Kateřina HLADKÁ -
Práce s významem nových slov v interakci v hodinách anglického jazyka
Simona Jírová -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Akční výzkum zaměřený na využití projektového vyučování v hodinách anglického jazyka na úrovni B1/B2
Dominika Randáčková -
Alternativní metoda sugestopedie jako inspirace pro hodiny anglického jazyka v jazykové škole
Marika Kovácsová -
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková