Rozvoj komunikačních kompetencí žáků se zrakovým postižením v rámci primárního vzdělávání – Mgr. Ivana VALÁŠKOVÁ
Mgr. Ivana VALÁŠKOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj komunikačních kompetencí žáků se zrakovým postižením v rámci primárního vzdělávání
The Development of Communication Competencies of Pupils with Visual Impairments in Primary Education.
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je analýza možností rozvoje komunikačních kompetencí u žáků se zrakovým postižením v rámci primárního vzdělávání. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část klasifikuje a charakterizuje zrakové postižení, zabývá se vlivem stupně zrakové vady na osobnost i výchovně vzdělávací proces žáka. Dále definuje komunikační kompetence žáků na 1 …víceAbstract:
The main goal of the diploma thesis is to analyze the possibilities of developing communication competencies in visually impaired pupils in primary education. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part classifies and characterizes visual impairment, deals with the influence of the degree of visual impairment on the personality and educational process of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALÁŠKOVÁ, Ivana. Rozvoj komunikačních kompetencí žáků se zrakovým postižením v rámci primárního vzdělávání. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Integrace žáků se zrakovým postižením sportovní klasifikace B1 do hodin tělesné výchovy v 7.třídě
Marie KALETOVÁ -
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Komunikační kompetence u dítěte s poruchou autistického spektra v mateřské škole logopedické
Pavlína Dohnálková -
Komunikační kompetence dětí v mateřské škole logopedické
Vladimíra Dvořáková -
Možnosti rozvoje komunikační kompetence u dětí předškolního věku s narušenou komunikační schopností
Alena Hrabánková -
Komunikační kompetence předškolních dětí v porovnání běžné mateřské školy a mateřské školy Montessori
Michaela Vojáčková -
Komunikační kompetence u dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana Francová -
Možnosti rozvoje komunikační kompetence žáka s vývojovou dysfázií a lehkou centrální hypotonií
Kateřina Kamenická