Jiří NEKOLA
Bachelor's thesis
Vliv masových sdělovacích prostředků na mládež
Mass Media and Youth
Abstract:
Práce se zabývá zásadními změnami, které proběhly v podmínkách demokratizace společnosti. Ukazuje jak vývoj společenských změn, rozsáhlý nástup elektroniky do masové komunikace a informační exploze, přinesl nejen změnu úlohy a postavení masmédií ve společnosti, ale především změnu vztahu mezi masmédii a veřejností. Hlavní pozornost je zaměřena na analýzu vlivu masových sdělovacích prostředků na socializaci …moreAbstract:
The work deals with basic changes that passed in conditions of the democratisation of the society. It indicates how the development of social changes, a massive start of electronics into the mass communications and information explosion bring forward not only a change of function and role of media within the society but also and above all on analysis of the media effect on socialisation of young people …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier:
1006302
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEKOLA, Jiří. Vliv masových sdělovacích prostředků na mládež. Brno, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Masová média a jejich role v mechanismu právní regulace
Klára Sommerová -
Etické problémy sdělovacích prostředků
Jana Vozková -
Role masových sdělovacích prostředků v
Věra Vlasáková -
Vliv masových sdělovacích prostředků na děti na konkrétní vybrané ZŠ
Martin Alt -
Masová média a společnost - obsahová analýza školních vzdělávacích programů pro 2. stupeň základních škol v Hranicích na Moravě
Štěpánka ŠORTNEROVÁ -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná