Efektivní navigace na webových stránkách za použití oční kamery – Ing. Nikola Zalková
Ing. Nikola Zalková
Diplomová práce
Efektivní navigace na webových stránkách za použití oční kamery
Efficient Navigation on Websites Using an Eye-Camera
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na dvě poměrně nové metody, které se zabývají vnímáním jednotlivce, a to na eye-tracking, neboli sledování očí pomocí oční kamery a na neuromarketing, který popisuje lidské vnímání hlavně při rozhodování. Teoretická část se také zabývá webovými stránkami a efektivitou webových stránek, která je v současné době pro webové stránky velice důležitou. V závěru diplomové práce …víceAbstract:
The thesis is focused on two relatively now method of dealing with the perception of the individual, on the eye-tracking, or tracking the eye using eye camera and on neuromarketing, which describes human perception especially when they are making a decision. The theoretical part deals with web pages and the efficiency of the web pages that is currently very important for a web page. At the conclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c8bw3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu
Richter Richter -
Měření efektivity webových stránek pro úspěšné podnikání pomocí KPI
Alena Boldokhonova -
Efektivita internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti
Otakar Lucák -
Efektivita komunikace webových aplikací
Jan MOJŽÍŠ -
Online marketingové nástroje a jejich efektivita
Tomáš Lesný -
Efektivita eyetrackingu při virtuální marketingové komunikaci Destinační agentury Dolní Poohří
Petra Voglová -
Herní bojový systém založený na sledování pohybu očí
Ján Kučera -
Návrh a realizace systému pro sledování pohybu očí
Michal Špaček