Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava – Marek Przybyla
Marek Przybyla
Bakalářská práce
Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava
Specific behavioral and learning disorders, their diagnosis and correction
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a možnosti reedukace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je objasnit základní pojmy, charakterizovat jednotlivé poruchy učení a chováním možnosti diagnostiky a náprav těchto poruch. Součástí bakalářské práce je také praktická část zahrnující kvalitativní výzkum, který byl realizován …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is specific behavioral and learning disorders, their diagnosis and options of reeducation. The work is divided into theoretical and practical part.The aim of the theoretical part was to explain basic concepts and characteristics of individual behavioral/learning disorders, as well as how to diagnose and treat these disorders. This bachelor thesis also includes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Przybyla, Marek. Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava. Brno, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení a chování v povědomí rodičovské veřejnosti
Martina Havlíčková -
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii, jejich nápravu a metody reedukace.
Adéla Janková -
Specifické vývojové poruchy učení a reedukace dyslexie
Jana Polčáková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Možnosti reedukace specifických poruch učení v dyslektických kroužcích základních škol v okresu Břeclav
Monika Válková -
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Reedukace vybraných specifických poruch učení u žáků mladšího školního věku
Eva PÁTKOVÁ