Bc. Anna Marková

Diplomová práce

Využití sponzoringu v marketingové komunikaci organizace

Use of Sponsorship in Marketing Communication of Selected Organization
Anotace:
Diplomová práce „Využití sponzoringu v marketingové komunikaci organizace“ se zabývá využitím tohoto nástroje při realizaci komunikační kampaně zaměřené na specifický B2B segment – architekty. První část práce se zabývá teoretickým základem a definicí jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace. V praktické části je navrhnuta a realizována sponzorská kampaň, jejímž primárním cílem je …více
Abstract:
This diploma thesis "Use of Sponsorship in Marketing Communication of the Selected Organization" engages in a use of this tool in the realization of a communication campaign focused on a specific B2B segment - architects. The first part of this thesis focuses on the theoretical basis and definition of the tools of integrated marketing communication. The second part is a sponsorship campaign that has …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration