Využití sponzoringu v marketingové komunikaci organizace – Bc. Anna Marková
Bc. Anna Marková
Diplomová práce
Využití sponzoringu v marketingové komunikaci organizace
Use of Sponsorship in Marketing Communication of Selected Organization
Anotace:
Diplomová práce „Využití sponzoringu v marketingové komunikaci organizace“ se zabývá využitím tohoto nástroje při realizaci komunikační kampaně zaměřené na specifický B2B segment – architekty. První část práce se zabývá teoretickým základem a definicí jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace. V praktické části je navrhnuta a realizována sponzorská kampaň, jejímž primárním cílem je …víceAbstract:
This diploma thesis "Use of Sponsorship in Marketing Communication of the Selected Organization" engages in a use of this tool in the realization of a communication campaign focused on a specific B2B segment - architects. The first part of this thesis focuses on the theoretical basis and definition of the tools of integrated marketing communication. The second part is a sponsorship campaign that has …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nl1ki/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Tereza Kučerová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) ve vybrané společnosti
Martin Moravec -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) v konkrétní organizaci
Anna Kerbachová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM)
Semen Davydov -
Budování vztahu se zákazníkem
Eliška Hermanová