Etiquette in society with a focus on hospitality – Bc. Nela Zbořilová
Bc. Nela Zbořilová
Bakalářská práce
Etiquette in society with a focus on hospitality
Etiquette in society with a focus on hospitality
Anotace:
Cieľom práce je definovať ako správanie zamestnancov v prípadovej štúdii Potrefena Husa Bohnice ovplyvňuje zákaznícku spokojnosť a tiež určiť kľúčové prvky, ktoré v danej reštaurácii zaisťujú zákaznícku spokojnosť. Teoretická časť tejto práce opisuje dôležitosť kvality služieb, kvality práce zamestnancov a definuje vhodný výzor zamestnancov. Okrem toho, vyzdvihuje význam naplňovania očakávaní zákazníkov …víceAbstract:
The aim of the study is to determine how employees’ behavior in the case study, restaurant Potrefena Husa Bohnice, influences customer satisfaction and what the key elements are in this restaurant, which ensure customer satisfaction. The literature review of this study describes importance of quality of services, quality of employee performance and defines suitable personal appearance. Moreover, it …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13266/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: M.A. Donna Dvorak
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZBOŘILOVÁ, Nela. \textit{Etiquette in society with a focus on hospitality}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/zx4b9p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Leadership in the era of digitalization and its effect on the employee performance.
Nika Kimeridze -
Marketing strategy for Moroccan restaurant
Mehdi Boujamlaoui -
Podnikatelský záměr založení rodinného podniku West ranč & Restaurant
Rýdlová Rýdlová -
Web application for a restaurant with rooms
Juraj Fiala -
Analýza služeb v franchisingovém řetězci „Švejk restaurant“
Lucie Kratochvílová -
Podnikatelský plán Penzión U Jurištu, restaurant & spa
Juraj Badura -
Koncept Restaurant day
Zuzana Bartíková -
A study on service quality at Masala Andel Indian Restaurant
Niyati Parekh