Výstupy žáků primární školy se zaměřením na běžnou a montessori výuku – Petra SMRČKOVÁ
Petra SMRČKOVÁ
Master's thesis
Výstupy žáků primární školy se zaměřením na běžnou a montessori výuku
The outputs of primary school pupils focused on common and Montessori teaching
Anotácia:
Práce se v teoretické části zabývá Marií Montessori a jejími principy výuky a výchovy. Dále stručně popisuje současné školské dokumenty a návaznost montessori výuky na Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Výzkumná část testuje a porovnává očekávané výstupy žáků z běžných a montessori tříd.Abstract:
The theoretical part of the thesis deals with Maria Montessori and her principles of teaching and education. Then it briefly describes the current school documents and continuity of montessori teaching to the Framework Educational Programme for Primary Education. The research tests and compares expected outputs of pupils in common and montessori classes.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Zverejniť od: 22. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Dominika Stolinská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMRČKOVÁ, Petra. Výstupy žáků primární školy se zaměřením na běžnou a montessori výuku. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Práce na příbuzné téma
-
Komparace vzdělávacích dokumentů se zaměřením na tělesnou výchovu v České republice, Nizozemsku, Švédském království a Anglii
Michal Lupač -
Komparace vzdělávacího systému v Česku a v Rakousku se zaměřením na geografické vzdělávání
Magdaléna Farková -
Komparace silových charakteristik hráčů squashe a obyčejné populace
Zuzana Maňáková -
Komparace obsahu učiva a očekávaných výstupů v zeměpisu ve školních vzdělávacích programech na vybraných základních školách v Opavě
Radka VALUŠKOVÁ -
Komparace vzdělávacího systému ve Francii a ČR se zaměřením na geografické vzdělávání
Petra Janků -
Komparace výuky regionální geografie Asie na francouzských a českých základních školách
Markéta SLIVKOVÁ -
Alternativní výuka výtvarné výchovy pro 6. ročník ZŠ a primy na osmiletých gymnáziích
Michaela Janečková -
Alternativní čtení u žáků základní školy speciální
Lenka Zugarová
Názov
Vložil
Vložené
Práva