Mgr. Oldřich Kachyňa

Diplomová práce

Plánování marketingové strategie firmy

Planning of Firm Marketing Strategy
Anotace:
Marketing je proces plánování a naplňování koncepce, hodnocení, propagace a distribuce myšlenek, výrobků a služeb, který směřuje ( jako celek) vůči realizaci výměny výrobků, uspokojení potřeb jednotlivců a organizací. Marketing zahrnuje veškeré aktivity spojené s identifikací konkrétních potřeb a požadavků cílové skupiny zákazníků, cílového trhu a poté uspokojování těchto potřeb lépe, než to dělají …více
Abstract:
Marketing is a process of planning and of implementation of the concept, evaluation, promotion, and distribution of ideas which is as a whole headed to the exchange of goods, satisfaction of needs of individuals and organizationsA successfull marketing requires the understanding of the customer's needs, demands, and interests. Marketing planning is a process of first evaluating the internal and external …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta