Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží se zaměřením na dospívající mládež – Ing. Pavla Baťhová
Ing. Pavla Baťhová
Bakalářská práce
Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží se zaměřením na dospívající mládež
The attitude of the Czech customer to brand and his perception of branded products with focus on adolescents
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá postoji spotřebitelů ke značce a vnímáním značkového zboží se zaměřením na dospívající mládež, která je v mnoha ohledech specifickou cílovou skupinou. Teoretická část práce je zaměřena na psychografickou charakteristiku spotřebitele s důrazem na postoje a vliv referenčních skupin na nákupní chování. Pozornost je věnována období dospívání, především pak důležitosti zevnějšku …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the attitude of consumers to brands and their perception of branded products with focus on adolescents, which represents, in many ways, a specific target group. Theoretical part of the thesis is focused on psycho-graphical characteristics of a consumer with an emphasis on his attitude and influence of referential groups on shopping behaviour. Attention is put on period …víceKlíčová slova
nákupní chování motivace vnímání postoje sociální skupiny referenční skupina rodina vrstevníci životní styl dospívání dospívající mládež značka značkové zboží osobnost identita a image značky consumer behaviour motivation perception attitude social groups referential group family peers lifestyle adolescence adolescents brand branded products brands´personality identity and image
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zuwx5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAŤHOVÁ, Pavla. \textit{Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží se zaměřením na dospívající mládež}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/zxmnst/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Ondřej Nauč -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Podniková identita a image neziskové organizace
Adéla Kocourková -
Identita a image značky AUDI na českom trhu
Martin Figura