Ing. Pavla Baťhová

Bakalářská práce

Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží se zaměřením na dospívající mládež

The attitude of the Czech customer to brand and his perception of branded products with focus on adolescents
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá postoji spotřebitelů ke značce a vnímáním značkového zboží se zaměřením na dospívající mládež, která je v mnoha ohledech specifickou cílovou skupinou. Teoretická část práce je zaměřena na psychografickou charakteristiku spotřebitele s důrazem na postoje a vliv referenčních skupin na nákupní chování. Pozornost je věnována období dospívání, především pak důležitosti zevnějšku …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the attitude of consumers to brands and their perception of branded products with focus on adolescents, which represents, in many ways, a specific target group. Theoretical part of the thesis is focused on psycho-graphical characteristics of a consumer with an emphasis on his attitude and influence of referential groups on shopping behaviour. Attention is put on period …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní