Jan Kubačka

Bakalářská práce

Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli

Anotace:
Cílem bakalářské práce je představit nabídku vybrané privátní značky maloobchodního řetězce a analýza vnímání této privátní značky českými spotřebiteli pomocí dotazníkového šetření. Analýza hodnotí kvalitu privátní značky daného maloobchodu a snaží se dokázat, že i když jsou levnější než značky výrobců, na kvalitu výrobků to nemá žádný vliv. Kvalita je vnímaná srovnatelně s ostatními značkami výrobců …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to present the offer of a selected private brand of a retail chain and to analyse the perception of this private brand by Czech consumers through a questionnaire survey. The analysis evaluates the quality of the private label of the retail chain and tries to prove that even if they are cheaper than the manufacturers' brands, it has no influence on the quality of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
  • Oponent: Ing. Jitka Brodská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích