Jan Kubačka

Bachelor's thesis

Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli

Abstract:
Cílem bakalářské práce je představit nabídku vybrané privátní značky maloobchodního řetězce a analýza vnímání této privátní značky českými spotřebiteli pomocí dotazníkového šetření. Analýza hodnotí kvalitu privátní značky daného maloobchodu a snaží se dokázat, že i když jsou levnější než značky výrobců, na kvalitu výrobků to nemá žádný vliv. Kvalita je vnímaná srovnatelně s ostatními značkami výrobců …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to present the offer of a selected private brand of a retail chain and to analyse the perception of this private brand by Czech consumers through a questionnaire survey. The analysis evaluates the quality of the private label of the retail chain and tries to prove that even if they are cheaper than the manufacturers' brands, it has no influence on the quality of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
  • Reader: Ing. Jitka Brodská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích