Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli – Jan Kubačka
Jan Kubačka
Bakalářská práce
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Anotace:
Cílem bakalářské práce je představit nabídku vybrané privátní značky maloobchodního řetězce a analýza vnímání této privátní značky českými spotřebiteli pomocí dotazníkového šetření. Analýza hodnotí kvalitu privátní značky daného maloobchodu a snaží se dokázat, že i když jsou levnější než značky výrobců, na kvalitu výrobků to nemá žádný vliv. Kvalita je vnímaná srovnatelně s ostatními značkami výrobců …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to present the offer of a selected private brand of a retail chain and to analyse the perception of this private brand by Czech consumers through a questionnaire survey. The analysis evaluates the quality of the private label of the retail chain and tries to prove that even if they are cheaper than the manufacturers' brands, it has no influence on the quality of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/m3o9z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
- Oponent: Ing. Jitka Brodská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.
Jan Kolář -
Benchmarking investičního životního pojištění společnosti ING s konkurenčními produkty na trhu v ČR
Petr Paulus -
Platby do zahraničí realizované službou Eurogiro ve srovnání s konkurenčními produkty
Pavlína Poláková -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Lukáš Hlaváček -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Jakub Kabourek -
Key factors for the feasibility of a business plan to diversify activities in the field of processing meat and meat products from organic production
Polina Zinoveva -
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
Petra Formanová -
Exploring organic food purchasing
Saurov Barua