Denisa Findejsová

Bakalářská práce

Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava

Analysis of marketing activities of the music festival Colours of Ostrava
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je "Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava". Cílem teoretické části je představit marketingové aktivity a komunikační prostředky hudebních festivalů obecně. Cílem praktické části je pak aplikovat jednotlivé marketingové aktivity a komunikační prostředky přímo na hudební festival Colours of Ostrava a vyhodnotit jejich efektivitu a vliv na rozhodování …více
Abstract:
The subject of this thesis is "Analysis of marketing activities of music festival Colours of Ostrava". The aim of the theoretical part is to introdukce marketing and communication activities of music festival in general. The aim of the practical part is to apply these marketing and communication activities on music festival Colours of Ostrava and evaluate their effectiveness and influence on consumer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Josef Abrhám

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57979