Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar – Václav Vágner
Václav Vágner
Bakalářská práce
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Comparison of the marketing of the Colours of Ostrava festival and Lucerna Music Bar
Anotace:
Práce se zabývá komparací marketingu multižánrového festivalu Colours of Ostrava a hudebního klubu Lucerna Music Bar. V teoretické části práce jsou představeny základní pojmy marketingu. Následně je marketing představen v hudebním průmyslu, a jsou specifikovány pojmy jako event marketing, cena umění, propagace, reklama a PR a sponzorství. Praktická část je zaměřena na komparaci jednotlivých způsobů …víceAbstract:
The thesis deals with the comparison of marketing of the multi-genre festival Colours of Ostrava and the Lucerna Music Bar music club. The theoretical part of the thesis introduces the basic concepts of marketing. Subsequently, marketing is introduced in the music industry, and concepts such as event marketing, art pricing, promotion, advertising and PR and sponsorship are specified. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88095
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
- Vedoucí: Pavla Petrová
- Oponent: Jakub Grosman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88095
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza ekonomických dopadů eventu Colours of Ostrava na rozvoj cestovního ruchu v regionu
Veronika Vlčková -
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Lucie Blahetková -
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Hodnotící adjektiva v propagačních textech na webových stránkách Colours of Ostrava
Martin TROPEK -
Dramaturgická analýza festivalu Colours of Ostrava v letech 2002-2014
Zuzana VAIDOVÁ -
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
Ondřej Vaněk -
Die Marketinganalyse des Festivals Colours of Ostrava und Lollapalooza Berlin
Diana VLČKOVÁ -
Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava
Denisa Findejsová