Analýza marketingového mixu malé obce – Lenka Kalinová
Lenka Kalinová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu malé obce
Marketing Mix Analysis of Small Municipality
Anotácia:
Název bakalářské práce je Analýza marketingového mixu malé obce. Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současné situace obce Koněšín prostřednictvím analýzy jednotlivých prvků marketingového mixu. Na základě zjištěných poznatků a analýz pak následné vytvoření konkrétních návrhů a doporučení, které přispějí k rozvoji obce. Práce je rozdělena na dvě části. První část práce je teoretická. Je zde přiblížena …viacAbstract:
The title of the bachelor work is Analysis of marketing mix of small municipality. The aim of this thesis is assessment of current situation of municipality Koněšín through the analysis of individual elements of the marketing mix and subsequently. Based on the findings and analyses, to develop specific proposals and recommendations that will contribute to the development of the minicipality. The work …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91313
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedúci: Jana Kyzeková
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková