Analýza nákupního chování na trhu jezdeckých potřeb – Natálie Karasová
Natálie Karasová
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování na trhu jezdeckých potřeb
Buying Behavior Analysis on the Riding Equipments Market
Anotace:
V této bakalářské práci bylo analyzováno nákupní chování na trhu s jezdeckými potřebami. Dále byly zpracovány návrhy pro potencionální i stálé prodejce jezdeckých potřeb. První, čili teoretická část, popisuje teoretická východiska nákupního chování a dále také charakteristiku trhu jezdeckých potřeb pro základní orientaci na tomto trhu. Součástí byla metodika shromážďování dat a to jak přípravná, tak …víceAbstract:
In this bachelor thesis was analyzed consumer behaviour on the riding equipment market. Further were processed drafts for potential and constant vendors of riding equipment. The theoretic part describes theoretic basis of consumer behaviour and furthermore characteristic of the riding equipment market for the basic orientation on this market. Another part was also methodology of gathering information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139687
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2020
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing - využití na trhu jezdeckých potřeb
Helena Richterová -
Online marketing - využití na trhu jezdeckých potřeb
Helena Richterová -
Hodnota vnímaná zákazníkem
Hana Čubová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
Analysis of Customer Data from Cash Register: The Case of the Coffee Shop
Jozef Onderka -
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková