Mediální kreativita a její odraz v tištěných médiích – Zdeňka Nétková
Zdeňka Nétková
Diplomová práce
Mediální kreativita a její odraz v tištěných médiích
Media Creativity and its Reflection in the Print Media
Anotace:
Cílem práce je definovat termín mediální kreativita v prostředí tištěných médií. V první kapitole byl vymezen základní termín kreativita, vymezený její formy a principy a přiblížen historický vývoj jejího výzkumu. V další části jsem vymezila prostor, v němž jsem mediální kreativitu zkoumala, tedy současnou podobu tištěných médií v ČR. Předmětem poslední kapitoly byla podrobná analýza a komparace dvou …víceAbstract:
The aim is to define the term media creativity in an environment of printed media. The first chapter was defined basic term creativity, defined forms and principles and approach historical development of its research. In the next section, I define the space in which I studied media creativity, that the current form of print media in the country. The subject of the last chapters of the detailed analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113652
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Jana Gibarti
- Oponent: Petr Orálek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice
Práce na příbuzné téma
-
Kreativita v mediálním plánování
Žaneta Badlíková -
Kreativita v mediálním plánování
Lolita Sanzhieva -
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Kateřina Cagalová -
THE CURRENT EUROPEAN FINANCIAL CRISIS AS PORTRAYED IN BRITISH AND AMERICAN PRINTED MEDIA
Michaela MOUDRÁ -
THE CURRENT EUROPEAN FINANCIAL CRISIS AS PORTRAYED IN BRITISH AND AMERICAN PRINTED MEDIA
Michaela MOUDRÁ -
Sports Jargon and Its Use in Printed Media
Tomáš JIRKAL -
Economic Analysis and Comparison of Online and Offline Media Market
Tatiana Kochurova -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi