Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví – Bc. Natália Bučičová
Bc. Natália Bučičová
Master's thesis
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Customer satisfaction in selected industry
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of customer satisfaction with mobile electronic communication services in the telecommunications industry. The aim of the thesis is to develop a satisfaction model for the industry and the companies operating in it and to calculate a customer satisfaction index. Based on the results, subsequently identify weaknesses and suggest improvements. The first part of …moreAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou spokojnosti zákazníkov s mobilnými elektronickými komunikačnými službami v telekomunikačnom odvetví. Cieľom práce je vytvoriť model spokojnosti pre odvetvie a spoločnosti v ňom pôsobiacich a vypočítať index zákazníckej spokojnosti. Na základe výsledkov následne identifikovať slabé stránky a navrhnúť zlepšenia. Prvá časť práce je zameraná na teoretické východiská …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/s8b60/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Index zákazníckej spokojnosti a užívateľské preferencie na telekomunikačnom trhu
Petra Vachunová -
Zhodnotenie spokojnosti zákazníka s mediálnou skupinou
Barbora Juhasová -
Index zákazníckej spokojnosti a užívateľské preferencie na telekomunikačnom trhu
Petra Vachunová -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová