Experimentální film v Buenos Aires po roce 2001 – Alexandra Moralesová
Alexandra Moralesová
Diplomová práce
Experimentální film v Buenos Aires po roce 2001
Experimental film in Buenos Aires since 2001
Anotace:
V jakémkoli odvětví umění experiment přitahuje pozornost a je spojený s počátky, s nezralostí, se zakoušením nového. Vzniká-li v 21. století experimentální tendence ve filmu, v médiu a odvětví považovaných za ustupující a vyčerpané, je to znepokojující.V argentinském filmu se poprvé o experimentu hovoří ve spojitosti s nonkonformní uměleckou scénou přelomu 60. a 70. let. Filmaři jako Narcisa Hirsch …víceAbstract:
Experiment in any art discipline attracts attention and is associated with the beginnings, immaturity, and experiencing the new. If in the 21st century an experimental tendency is emerging in film, a medium and discipline considered to be exhausted and in decline, it is unsettling.In Argentine film, experiment is first mentioned in connection with the non-conformist art scene of the late 1960s and …víceKlíčová slova
filmová teorieKlíčová slova
dějiny filmuKlíčová slova
2. polovina 20. stoletíKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
21. stoletíKlíčová slova
experimentální filmObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 9. 2015
- Vedoucí: Tomáš POSPISZYL
- Oponent: David ČENĚK
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 2. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Audiovizuální studia
Práce na příbuzné téma
-
Použití herce a lidského těla v současné animované tvorbě (2000 léta)
Daria Kashcheeva -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Volební strategie vybraných politických stran na plakátech během první poloviny 20. let 20. století.
Petr Jelínek -
Gejša a harakiri. Japonští divadelní umělci na území českých zemí v druhé polovině 19. století a prvních dekádách 20. století
Zuzana Rozwałka -
Nejvýznamnější skladby pro fagot v tvorbě francouzských autorů 1. poloviny 20. století
Jana Zmeškalová -
Svatba na jižním Kyjovsku ve druhé polovině 20. století na příkladu obce Svatobořice-Mistřín
Adéla Varmužová -
Aristokratka v první polovině 20. století: Alžběta Gabriela Belcredi
Tereza Mrkvičková -
Postava zbojníka Ondráše v české literatuře 1. poloviny 20. století
Michaela Štěpánová