Slovní zásoba žáků se specifickými poruchami učení – Martina KRMELÍNOVÁ
Martina KRMELÍNOVÁ
Diplomová práce
Slovní zásoba žáků se specifickými poruchami učení
Vocabulary pupils with specific learning disabilities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá slovní zásobou žáků se specifickou poruchou učení (dále SPU). Jejím hlavním cílem je porovnání vybrané slovní zásoby žáků s SPU s žáky bez této poruchy. V rámci teoretické části je vysvětlena problematika a jednotlivé pojmy jak z oblasti slovní zásoby, tak i tématu specifických vývojových poruch učení. V praktické části se prováděl výzkum na šesti základních školách prostřednictvím …víceAbstract:
The thesis deals with the vocabulary of children with specific learning disabilities. Its main objective is to compare selected vocabulary of students with learning disabilities with students without this disorder. The theoretical part explains the problems and different concepts from both the vocabulary and subject-specific learning disorders. In the practical part conducted research at six elementary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Zveřejnit od: 14. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lucie Radková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRMELÍNOVÁ, Martina. Slovní zásoba žáků se specifickými poruchami učení. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství základů společenských věd pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Specifické vývojové poruchy školních dovedností u žáků na ZŠ Velký Šenov
Gabriela Kirchbergerová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností u žáků na prvním stupni základní školy ve Smečně
Soňa Stuchlová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností na prvním stupni základní školy
Lenka Bednářová -
Diagnostika ADHD u žáků mladšího školního věku s ohledem na specifické vývojové poruchy školních dovedností
Denisa Kučerová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a školní úspěšnost ve výuce anglického jazyka
Dana Šánová -
Individuální vzdělávací plán integrovaných žáků pro pro specifické vývojové poruchy školních dovedností
Linda Šlégelová -
Specifické vývojové poruchy učení a reedukace dyslexie
Jana Polčáková -
Poruchy učení a syndrom ADHD
Monika Čermáková