Marvel - marketingová komunikace komiksové legendy – Michaela Jelenová
Michaela Jelenová
Bakalářská práce
Marvel - marketingová komunikace komiksové legendy
Marvel - Marketing Communication Of The Comics Industry Legend
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci společnosti Marvel Entertainment, LLC. Cílem práce je popsat a analyzovat tuto společnost a její marketingo-vou komunikaci s ohledem na fanoušky společnosti a jejich chování. Teoretická část práce přiblíží čtenáři teoretické aspekty marketingové komunikace a jejích nástrojů relevantních k marketingové komunikaci společnosti. Praktická část se …víceAbstract:
The bachelor thesis you are reading focuses on Marvel Entertainment, LLC and its marketing communication. The main purpose is to describe and analyze the company and marketing communication in reference to its fans and their behaviour. The theoretical part introduces core terminology of marketing and marketing communication relevant to the topic. The practical part describes and analyses Marvel Entertainment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jelenová, Michaela. Marvel - marketingová komunikace komiksové legendy. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky
Johanka Beránková -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Využití internetových memů v marketingové komunikaci společnosti Marvel Entertainment
Michaela Jelenová -
Komunikační strategie filmu značky Marvel uváděného do českých kin
Marta Nosková Žurková -
Komunikační strategie společnosti MARVEL GYM s.r.o.
Jan Míchal