Process-Oriented Modeling and Infrastructure for Remedial Decision Support System – RNDr. Jan Pavlovič, Ph.D.
RNDr. Jan Pavlovič, Ph.D.
Disertační práce
Process-Oriented Modeling and Infrastructure for Remedial Decision Support System
Process-Oriented Modeling and Infrastructure for Remedial Decision Support System
Anotace:
Tato práce popisuje moderní přístupy v oblasti enterprise architektury. Soudobé enterprise architektury tvoří především servisně-orientované architektury spolu s business proces management systémy. Oba tyto hlavní koncepty jsou v práci teoreticky popsány . V rámci společné spolupráce Fakulty informatiky Masarykovy univerzity s americkou agenturou EPA jsem byl požádán, abych navrhl systém pro podporu …víceAbstract:
The work describes modern approach in the Enterprise Architecture problem domain. The modern Enterprise Architecture consists mainly of Service-Oriented Architecture and Business Process Management Suites concepts. Both of them are theoretically described in this work. I was asked to design and develop decision support system for the remedial process during my mutual cooperation with U.S. Environment …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l7qvd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: prof. RNDr. Jiří Hřebíček, CSc.
- Oponent: prof. RNDr. Jaroslav Král, DrSc., prof. Tissa Illangasekare, prof. Ing. Vladimír Mařík, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyDoktorský studijní program / obor:
Informatika (čtyřleté) / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Využití byznys pravidel v kontextu Service Oriented Architecture
Vojtěch Podaný -
Service Lifecycle Management Application
Anton Giertli -
Microservice architecture
Mohammad Sari Moqaddam -
Process Optimization and Deployment for Release Scheduling and Resource Management in a Large Company
Adrián Piaček -
The Transformation of Matchmaking in China with Particular Focus on the Online Dating Portals
Šárka Švihálková -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Discount servers/portals as a part of Business Models of the Selected Companies
Mariam Pataraya -
Sentiment analysis of customers reviews at different booking portals
Natália Lamošová